Β΄Γυμνασιου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. (2020-2021)

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. (2020-2021)

Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 30 ΕΤΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΠΟΤΑΜΟ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ, ΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΑΠΤΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ , ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ , ΤΟΝ ΒΑΠΤΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΑΥΤΗΣ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ, ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΥ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙ’ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ, ( Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΠΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ).

ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΙΜΙΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΤΣΙ ΜΟΝΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ .

Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΥΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΔΙΟΤΙ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΥΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ, ( ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ), ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΙΟΣ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ( Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ), Ο ΘΕΟΣ.

ΑΦΟΥ Ο,ΤΙ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ, Η ΚΑΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΤΟΡΑ, π.χ. Η ΓΑΤΑ ΓΕΝΝΑ ΓΑΤΑ , Ο ΣΚΥΛΟΣ ΓΕΝΝΑ ΣΚΥΛΟ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΕΝΝΑ ΘΕΟ ΥΙΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΦΥΣΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ( ΧΑΛΑΕΙ , ΣΑΠΙΖΕΙ, ΒΡΩΜΑΕΙ).

ΤΟΣΟ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

ΕΤΣΙ , ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΥ ΥΔΑΤΟΣ- ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ, ( ΔΗΛΑΔΗ, ΔΥΝΑΜΕΩΣ- ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ), ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ, ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΑΦΟΥ ΥΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ.

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΕΕΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΤΡΩΛΟΙ.

ΠΑΤΕΡΑΣΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ, Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΜΑΣ.

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΟΣ ΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΟΣ ΖΗΤΑ ΜΕ ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ. Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ:

α] ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤ’ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ Η ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΑΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ.

Β]ΤΑ ΟΣΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ,Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ,ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΣ, Η ΦΥΣΗ, ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ, Κ.Λ.Π.

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΡ’ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΑΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ.

Η ΜΑΚΡΙΝΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΑΦΟΥ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ. ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ. Η ΖΩΗ ΟΠΟΥ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ.

Η ΑΣΩΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. ΩΣ ΛΕΞΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ Α-,ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΟΣ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΕΡΑΙΟΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ, ΥΓΙΗΣ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΣΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, Ο ΔΙΑΛΥΜΕΝΟΣ, Ο ΑΡΡΩΣΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ. ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ «ΔΙΕΣΚΟΡΠΙΣΕΝ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΝ ΑΥΤΟΥ ΖΩΝ ΑΣΩΤΩΣ».

Η ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ Η ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΙΝΗ ΧΩΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΕΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΥΘΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ. ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΤΟΥ, ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ.

Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.

ΟΙ ΧΟΙΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΠΑΘΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΟΥΣ.

ΤΑ ΞΥΛΟΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ [ΤΟΥΣ ΧΟΙΡΟΥΣ]. Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑ ΟΥΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΜΟΝΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑΤΟΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΕΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.

ΕΛΘΩΝ ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ. ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΥΜΑΖΕΨΕΙ Ο΄ΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΜΟ, ΑΕΙΔΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΟΙΡΩΝ,ΣΥΧΑΘΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ , ΣΥΝΗΔΕΙΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ , ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ. ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

ΑΝΑΣΤΑΣ ΠΟΡΕΥΣΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΘΕΙ. Ο ΝΕΑΡΟΣ ΓΙΟΣ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΠΟΝΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΤΡΗΤΗ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ. ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΖΗΤΟΝΤΑΣ ΑΠΟ

ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΕΣΤΩ ΩΣ ΔΟΥΛΟ ΤΟΥ. ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΑΞΗ . ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ.

Η ΟΔΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΜΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΔΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΕΠΙΣΗΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΔΟΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.      

ΤΟ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΜΑΚΡΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΜΙΚΡΟΣ ΝΟΜΙΖΕ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ,ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΠΟΘΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΑΝΕΞΙΚΑΚΙΑ ΤΟΥ. Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ.

Ο ΝΕΑΡΟΣ ΓΙΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ [ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ].

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ , ΤΟΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗΣ ΠΑΤΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, ΑΥΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ Η ΣΤΟΛΗ ,ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ, ΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ, ΤΟ ΣΙΤΕΥΤΟ ΜΟΣΧΑΡΙ. ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ :

Η ΣΤΟΛΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ [ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ] ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΑΥΤΗ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤ’ΑΡΧΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ [ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ] ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΥΓΓΕΝΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΜΑΤΟΣ.

ΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΜΕΝΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΣΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ο ΜΟΣΧΟΣ Ο ΣΙΤΕΥΤΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ [ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ] ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ, ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ,ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΧΑΡΑ, ΓΛΕΝΤΙ, ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ. ΑΥΤΗ Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ.

Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΙΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΗΓΗΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΙΣΤΟΙ ΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΓΙΟ ΠΟΥ ΕΙΚΟΝΙΖΕ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΓΙΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΩΜΕΝΟΣ.

ΑΥΤΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ Ή ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΕΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ Ο’ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΛΕΝΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΠΟΡΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ «ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ» ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΛΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΤΟΥΣ ΚΛΙΣΗ.

ΤΟ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΘΙΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΜΑΤΗ ΑΝΕΞΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΩΣ ΑΔΙΚΟ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥΣ.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥ ΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΤΑΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΒΑΛΕ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΗΝ «ΑΔΙΚΙΑ»ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΡΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ . ΝΟΜΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ . ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ «ΟΥΚ ΗΘΕΛΕ ΕΙΣΕΛΘΕΙΝ» ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΣΠΙΤΙ.

ΟΜΩΣ Ο ΘΕΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, ΤΑΠΕΙΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ. Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΓΑΠΗ , ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΕΙ, ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΕΙ ΤΟΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ .

Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ.

Ο ΝΟΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΟΥ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ , ΡΩΤΑΕΙ ΜΕ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ .

Η ΔΙΠΛΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΔΗΛΔΗ Η ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤ’ΑΝΑΛΟΓΙΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ.

ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΟΛΗ, ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ . ΑΥΤΟ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ, ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟ.

Ο ΕΡΗΜΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙ Ο ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΛΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΠΑΘΗ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΑΠΟΓΥΜΝΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΟΙΠΟΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ .

ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ . Ο ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ , ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΝΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΙΣΟΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ.

Ο ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΛΕΥΙΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΟΥΔΑΪΚΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ-ΛΗΣΤΩΝ. ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΗΓΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ . ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΣΧΟΝΤΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ.

ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΩΣ ΞΕΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΥ [ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ] ΚΑΙ ΕΝΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ [ΔΗΛΑΔΗ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΘΕΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ] ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΝ ΛΥΠΑΤΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΘΑΛΠΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΑ.

ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ [ΤΟ ΛΑΔΙ]ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ [ΤΟ ΚΡΑΣΙ] ΔΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΠΟΥΛΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ [ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ] ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΛΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΓΩΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

ΤΟ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ , ΘΑΛΠΩΡΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ , ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ .

ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ …. ΕΔΩ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Η ΔΙΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΕΠΙ 40 ΗΜΕΡΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ . ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣΠΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΧΕΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΟΧΟΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΝΑΡΙΑ [ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΧΑΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ] ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΥΤΗ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ …ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΩ…. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΟΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΤΟΥ.

Μπορείτε να το κατεβάσετε ΕΔΩ.

Παύλος Παγκράτης

Θεολόγος